January 5, 2011

Mendung Hari Ini!


Cuaca hari ni mendung je aku tengok. Semalam frosty! Sejuk sampai tulang aku ni. Hari ni lain sikit. Baru hujan kot malam tadi. Tapi memang sah tak ada matahari. Kat Leicester Uni tempat kerja aku tu, dah snow dah semalam. Tapi kat Notts ni masih haru lagi. Cuaca macam ni aje yang aku tak tahan. Sebab nak kena pakai baju empat lapis. Keluar kena pakai skarf wool dan snow cap. Kalau tak, telinga aku akan sakit. So sebelum keluar dah setengah jam nak pakai jaket, nak balik aku tanggal dan campakkan je ke lantai. Biasanya Widad yang akan gantungkan sebab tempat gantung tu tinggi sangat. Aku bukan sampai pun. Kata rendang! Hujung bulan ni aku dan anak-anak aku akan bercuti santai. hehehhe holiday masa winter. I wonder how! Nanti aku cerita setelah kami balik dari bercuti tu. Mau breakfast kejap!






Radford Grove Lane, Nottingham.

***