January 1, 2011

Rasanya Kalau Aku ni...



Tembam atau dibba, mesti semua orang akan perli akukan! Atau semua orang akan tegur aku yang aku ni sudah put on weight which yang satu perkara yang begitu sensitif bagi semua kaum wanita di dunia ini. Tapi masalahnya, cakaplah banyak mana pun, aku peduli haper ye tak! hehehhe. Umur aku pun dah 50 tahun so cakap mengenai gemuk or tembam or dibba, macam dah tak lut lagi dah. Huahuahuahua! Di sini aku amatlah fussy dalam pemakanan. Mana tak fussy, semua makanan di sini, aku lebur dalam oven sahaja. Minyak jarang guna pun. Paling kuat aku akan guna olive oil. Biar terasa macam Jamie Oliver. Guna segala herbs yang aku sendiri tak pernah dengar. Konon terror! Tapi anak-anak aku tak pernah nak complain pun. Kalau complain, mereka kena masak sendiri! Complain ler kalau berani!








Radford Grove Lane, Nottingham.

***