January 28, 2011

Main Rugby bila Cuaca 1 Darjah!



Alim selsema. Hidung tersumbat dah dua hari dua malam (Gara-gara main rugby for PE masa winter ni!). Tapi malam tadi baru cerita dengan aku. Aku tahu niat dia ialah supaya hari ni, aku bagi dia cuti as in ponteng sekolah. Aku faham trick anak lelaki ni. So pagi tadi, aku bangunkan dia dan of course dia buat muka syahdu. Aku bagi dia ubat dan suruh dia pergi sekolah jugak. Tak serious pun. Kalau dia masih boleh melompat-lompat, dia oklah tu (whats with the lompat again?). Widad pulak, terbangun lambat. Kawan dia asyik call dan dia baru nak bangun and of course blame Alim tak bangunkan dia. Heh, tahun ni awak dah nak masuk 17 tahun, hokey, silalah bangun sendiri. Mesti dia termiss subuh pagi tadi. Budak ni nak kena penyekeh dengan aku ni! (siap kau Widad!).








Radford Grove Lane, Nottingham.

****