January 10, 2011

Aku yang Gila Kuasa!





Macam suka hati aku je suruh si Aliaa tukar macam-macam di dalam blog dia. Suka hati aku je suruh dia tukar fontlah, tukar warnalah, letak resepi di belah kananlah, siap kena approve dulu gambar makanan yang perlu diletak di blog. Blog dia ok! Suka hati je arah anak aku kan! Tapi dia ni anak yang baik so dia akur je. Bila aku marah dia tak update blog, terus dia update hingga 10 post. Hambek kau!. Bukan susah pun nak suruh dia update blog since kami ni tinggal serumah kat sini. Dia nak lari ke sekolah dia tak boleh sebab sejuk. Huahuahua. Aku memang gila kuasa!


Cuba singgah kat blog Aliaa, dia dah tukar macam-macam!



P/S  Dia tak boleh nak komen blog aku sebab blog aku memang kosong. Archive pun tak ada! Ceh, simple sangatlah pulak, John!







Radford Grove Lane, Nottingham.

****