May 20, 2011

Berjangkit Lagi



Widad baru dapat selsema semalam. Sebelum tu Alim dah ada sedikit selsema. Entah dapat dari mana. So malam tadi si Widad ni dah telan paracetamol dan masih lagi running man nose. Aku pun bagilah actifed. Sebji. Sebab aku tahu kalau dia selsema, memang akan teruk dan akan berjangkit sure kat aku lepas tu. Dan aku akan selsema selama sebulan pulak. Hishhh. So setelah dia telan actifed, aku suruh dia tidur sebab memang mengantuk makan ubat tu. Tapi herannya pagi tadi bila aku tanya, dia kata dia tak boleh tidur dan asyik terjaga selang sejam. Aku heran. Biasanya kalau dah makan ubat selsema memang akan tko. So aku pun flash back. Aku ambil ubat dari dalam plastik. Aku bagi pada dia. Aku nampak dia telan ubat tu.


Erk, aku bagi ubat apa kat dia ni? 








Radford Grove Lane, Nottingham.

***