May 16, 2011

Aku Still Pergi Sekolah!




Aku pergi juga ke sekolah hokey! Jangan kata aku tak pergi tapi yang sebenarnya aku memang pergi. Tapi tidaklah selalu. Aku kan staff uni ni! Selebihnya kerja dari rumah ye!



Whats with the bangs? Actually dah elok bangs tu dalam hood, tapi angin ye, John!




Apakah nama bunga itu?



 Apakah? Angin tiup tu. Sejuks!



  Sepanjang jalan uni aku tu. Uni aku ke?


Jalan lurus aje. Kiri kanan adalah school untuk uni ini!










Tiba-tiba...




Budak Widad ni ikut aku pergi sekolah. So saranghei sangatlah dia tu!








Jejak kaki di menara gading. Rasanya dah lunyai jalan tu Widad pijak. Sila mengaji elok-elok supaya masuk uni juga ye!


aku ada kunci opis dan name tag staff! yay


Ni opis aku. Aku sorang je dalam opis ni. No kongsi-kongsi heh!





Ye, aku memang pergi sekolah. Ada sikit percaya? Sila jangan sangat!












Radford Grove Lane, Nottingham.

***