May 6, 2011

Anak-anak Lupakah?



Itulah baru aku ingat, di UK ni dah pun celebrate mothers day ritu. Aku macam pernah tengok TV di sini dan kanak di rumah ni pun dah bagi bunga dan kad pada aku. So suddenly bila dapat kad dari Maisarah (eh lupa nak cakap, aku dapat kad dari Maisarah!) rasa macam dejavu. Eh, rasa macam tahun lepas ke mothers  day atau tahun lagi satu. So Malaya kononnya celebrate mothers day rini. Anyways, bukan nak celebrate pun tapi kat kedai kad banyak yang cantik-cantik kadnya. 








Maisarah post kad-kad ni. Memang agak terkezut bila ada surat dari Malaya. Rasa terharu. Auwwww, thank you, Kakak. Love you loads!




Aiman letak gambar dia dan aku di profile photo di facebook dia. Auwwww. just for today kah?






By the way, si Aiman ni setahun sekali baru nak tinggalkan mesej di wall fb aku tu. Busy gamaknya. But I love you still!








Radford Grove Lane, Nottingham.

***