December 27, 2010

Bergaduh



Ada satu blog ni, aku taklah baca sangat sebab kandungan blog orang ni banyak mengaibkan orang. Letih nak baca. So aku skip banyak! Tapi aku buka blog tu sebab nak baca komen dari pembaca. Best betul! Siap bergaduh dalam memberi komen-komen tu. Agaknya tukang buat blog tu ketawa berdekah-dekah bila baca komen-komen tu. Atau sebaliknya tukang buat blog berasa kecewa sebab tulisan dia dah tak laku! kehkeh. Kelakar betul bila orang dewasa bergaduh. Besides having all the kata-kata carut, ada juga yang tinggalkan ayat Al-Quran dan Hadith. Tapi sehingga hari ni masih gaduh lagi. Gaduh sesama sendiri dan suddenly dah bukan blog orang tu pulak. Jadi blog orang yang gaduh dalam komen! Memang bagus. Macam aku tak ada kerja lain je ye! Aku dah isi banyak dah KPI (key performance index?) aku hari ini. Kan tugas tu! Naik berpinar mata tengok data dan upload evidence! Memang semua orang tak percaya bila tak ada evidence bukan? Aku ada, kau ada?





Radford Grove Lane, Nottingham yang sedang menonton Enchanted! Macam tak boleh blah je!


***