December 1, 2010

Again


Maka kami berempat pun keluar pagi ni semata untuk bergambar sampai pengsan. Oleh kerana jaket aku kalau kena snow akan terus basah, aku dan Alim terpaksa pulang dahulu manakala Along dan Widad meneruskan perjalanan ke Wednesday market untuk membeli sharon fruit.

ni penangan snow malam tadi.

aku rasa katak dalam tu mesti dah frozen

kesian kereta aku beku

kat pagar ni penuh dengan snow

kereta orang sebelah. ambil gambar dari pintu rumah

ambil gambar dari tingkap je sebab sejuk

macam letak tepung je

motor abbie yang penuh dengan snow

cuba teka kaki saper yang putih


rumah aku yang warna grey tu. grimston road. tapi ada orang sewa

kolam katak tadi. haa tu ada katak sekor


kanaks






Hari ni memang cukup cantik. Semua kanak-kanak bergumbira sambil bermain sampai pengsan!










Radford Grove Lane, Nottingham

***