June 6, 2011

Singgah Seketika di Sherwood Forest



Semalam kawan aku dari Malaya datang. The husband tu kawan aku. So dia orang ni datang holiday for one week. Tapi memang kira berani sebab siap sewa kereta. Sudah pun tidur di Canterbury dan singgah di Cambridge dan terus ke Notts. Aku pun dah siap pesan pada mereka ni yang mesti sampai Notts sebelum pukul 2pm sebab kalau tidak memang tak sempat nak ke Sherwood Forest. So sempatlah kami pergi. Dia siap sewa kereta VW lagi. Memang best drive kereta baru. Hishh mulalah berangan nak VW pulakkan.





Both lecturer di Institut Islam Bangi (asalnya Maktab Perguruan Islam).





So pagi ni mereka sudah pun bertolak ke Manchester sebab nak redah Old Trafford. Lepas Manchester, mereka akan turun ke south. Singgah Strafford, Bath dan Oxford dan akhir sekali di London.





Btw, aku tak suka Manchester United. Liverpool di hatiku! Owen di hatiku. 








Gambar di Sherwood Forest. Aku suka. 






















Radford Grove Lane, Nottingham.

***