June 12, 2011

Flight-From London To Malaysia- 11 June 2011


11 June 2011

Dalam flight sudah. Baru sempat bernafas. Baru seminit kami duduk, kapal terbang ni pun bergerak. Memang kami yang terakhir sekali dan kami yang terlambat. Iskkk. Bila kami duduk je, orang depan kami tu pun bertanya. 'Are you Philipino?'. Memandangkan sebelum itu, Widad dan Alim sibuk letak bag dalam tempat beg di atas dan mereka ni berbual dalam Nottingham accent yang aku pun tak faham. So Filipin terus kami!



Gambar tak boleh pusing hokey!




































Aku telan ubat. Aku tidur 10 jam straight. Fuhh, memang best. Makanan memang ciput. Sikit betul. Kena beli lain kalau nak tambah. Tapi yang ada pun tak berapa best. Masa pergi makan nasi beriyani. Ayam adalah satu ketul sebesar ibu jari aku. Lagi 5 ketul adalah sedikit besar dari kutu. Nasi adalah 5 suap. Air mineral. 



Masa nak sampai Malaya, kami dihidangkan dengan nasi lemak. Aku makan 5 butir nasi je memandangkan nasi lemak tu sangat tidak menyelerakan. Lagi pun aku kenyang sebab ubat tu. Heh? Memang bagus anti-depressant aku tu. Memang sangat berjasa.




Akibat dari ubat tu, sampai airport LCCT, aku tiada perasaan hingga 3 hari kemudian. 






Dalam flight Airasia from London to Kuala Lumpur

***