September 3, 2012

Student Korea This Semester

.
.
.
Hari ni first day aku kerja. Dah masuk semester dua dah kanak-kanak riang di Korea ni. Maka aku pun masuk ke kelas pertama yakni pukul 11.30 pagi. Dua jam hingga 1.30 tengahari. Masuk je, dah nampak muka-muka yang aku pernah ajar last semester. Suka ke dia orang ni kat aku? Atau dia orang tak ada pilihan lain. hahhaha. Aku rasa memang tak ada pilihan. 



Oh ye, pelakon drama Korea IRIS ada dalam kelas aku lagi kali ni. Mesti dia taubat tak mahu melawan akukan. Sebab tulah dia masuk lagi kelas aku. 




Aku yang dah pun sampai rumah sambil tengok TV. Korea panas kot!




P/S  Lecturer Indonesia sebelah rumah aku ni dah beli kereta. Mesti panjang langkah diakan. Aku je yang pendek kaki kena naik bas sekolah dan public transport lain. Sangat sedih ni! Uhuk




Mohyeon, Korea

***