September 19, 2012

Cerita Pagi

.
.
.
Pepagi dah buat dosa.
Cis.
So lepas ni kena taubat.
Taubat betul2.
Lain kali jangan makan banyak sangat.

Masa nilah pentingnya bulan pose.
Boleh sabar.
Kalau tak pose.
Sabar hilang ke mana.
Semua nampak cantik.
Semua nampak sedap.

Actually aku dah sampai opis.
Rini kelas awal.
Awal pun, di Korea ni, kelas mesti start pukul 9.30 pagi.
Itu untuk semua uni di Korea kot.
Kalau di Malaya tu dah naik matahari.
Kelas awal di Malaya memang pukul 8 pagi.
Lambat datang kena halau.
Pintu pun berkunci.
Padan muka.

Ok, insaf.
Aku ada meeting dengan Dr Song rini.
Lepas tu aku akan ke Mohyeon.
Nak jumpa befren Dr Hanseul.
Lama betul tak jumpa.

So sure dia rindu kat aku.
Sure jarum accupunture tu lagi banyak dia letak.
Mati kejung kejap.

Demi Dr Hanseul.
Aku pakai setokin baru rini.
Hahahha.
Tak kelakar.






Pagi yang tempias.
Nasib bawak payung.



Korea

***