September 27, 2012

Lapar Kot

.
.
.
Masalah bila ada kelas penuh hari ni.
Perut lapar je memanjang.
Cis.
Kalaulah ada mee bandung, nasi ayam,
ayam penyek, CRS (Chicken Rice Shop), KMC (Kedai Makcik),
Restoran Ikan Bakar di Bangi dan semua kedai yang aku suka.
Alangkah bahagianya aku di sini.

Ini.
Makan biskut.
Pastu lapar lagi.
Perut ni tidak mengenal biskut gamaknya.

Baru aku perasan.
Ada student ni.
Ambik tiga kelas aku sem ni.
Mak ai.
Kenapa dengan kau ni perempuan dan lelaki Korea?
Suka sangat ke dengan perempuan cantik Malaya.
Jap, yang perempuan cantik Malaya tu aku ye!

Anyways, malam tadi hingga pukul 10 malam.
Concert kerja tu berbunyi.
Sampai apartment aku boleh dengar.
Bunyi drum dan entah apa lagi tu.
Mungkin aku rasa ramai dapat kerja.

Still tak paham apa kaitan job concert with cari kerja.
Nak jadi K-pop ke mereka ini?




P/S Rata-rata tanya student aku ni, semua tak kenal siapa 2PM, Super Junior or SNSD.





Kohrea

***