September 13, 2012

Class Cancel

.
.
.
Hari ni semua class cancel.
Yay.
Actually khamis memang kelas banyak kot.
Tapi oleh kerana ada conference yang kami tuan rumahnya.
Maka semua class cancel sebab registration.

Kena tolong sana sini.
So tadi, ramailah kenalan aku datang dari Malaya.
Best gak ramai yang kenal akukan.
Ke, aku yang perasan dia orang kenal aku.
Hmmmm.

Ni dah balik rumah.
Semua delegates sedang rehat di bilik.
Aku pun sama.
Tengah rehat sambil tengok TV.
Kaki sakit sebab ke hulu dan ke hilir tanpa tujuan tadi.

Aku ada tumpang barang kat kawan aku yang datang sini.
Dapatlah barang tu.
Maka hilanglah kejap kemaruk makan makanan Malaya.
Bukan apa.
Aku kirim keropok malinja kot.
Sedap gilos.



Dah,
Aku nak rehat.





Atas gunung ada awan.
Cantik awan tak pernah lihat.



****