September 17, 2012

Makanan Korea Semasa Conference

.
.
.
makanan hari khamis. masa ni Prof Kim yang belanja

oleh kerana aku ni peminat tegar kimchi, mestilah nak ambik gambar kat sini

kimchi ni sangat sedap sebab tak kedekut cili dan sangat berpalut

mee sejuk or wheat bucket. sedap pulak tu. ritu makan kat airpot tak sedap. kali ni sedap. makan dengan kimchi, kimchi lobak putih, lempeng tepung dan kucai dan nasi pulut.

mee sejuk dimakan bersama ais.

kimchi, lempeng dan kimchi lobak. kimchi lobak aku tak suka sangat. tak sedap

nasi best sebab rasa pulut

ikan goreng, kimbap, kimchi dan entah apa yang leper tu. aku lupa. ni makan hari jumaat

western. aku cuma makan wedges je



sup tahu. ni kawan aku punya. aku tak ambik pun

fish nugget dan pasta cheese



ni makanan hari sabtu. masa pergi jalan2. lempeng seafood. sedap gak

kimchi kat restoran ni tak sedap. kedekut cili dan tak rasa sangat pun

sayur campur goreng dengan soon

togeh kasar celur campur dengan minyak bijan sikit

bibimbap. sedap gilos. ada nasi di bawah tu. bekas ni pun batu dan panas giler. telur tu terus masak bila kena kat mangkuk tu

burppp. kimchi semua aku makan. yang lain tu, geng malaya makan






Memang tak dapat makan dah lepas ni.
Bukan ada occasion pun.
Nasib baik dapat makan free masa conference.
Kalau tak, memang tak dapat makan makanan yang boleh dimakan.





Korea

***