September 18, 2012

Gyeongbokgung Palace - Gambar Random

.
.
.

Kesian guard yang kat sebelah tu. asyik kena tutup dek bendera tu je

gong berbunyi. tanda kena tukar guard

rasa macam aku ada ambik gambar tapi keluar gini

pertukaran

ramai yang amat. aku terus pening

mentara aku tunggu rombongan datang, aku sempat tengok orang tua ni semua dengan kamera mahal dan tripod. ada aktiviti ni. terus aku simpan kamera lumix aku.

actually tengah tunggu ada dua orang lagi. entah mana dia orang pergi. so aku tunggu di gate luar. lama betul tunggu. lepas tu aku masuk dalam sikit dan tunggu lagi. sebenarnya aku memang tak mahu masuk. jauh kot nak jalan. no way ok

ada gak yang nak bergambar sakan dalam palace ni

dia dan boyfriend dia cuma nak pakai baju tradisional dan bergambar je. aku tumpang sekaki

guard dah tukar baru. tiap 15 minit akan bergerak ke tempat lain. takut ngantuk kot

fine. aku tak nampak tulisan ni

aku dan anak diana. nama dia rui. tapi nama sebenarnya dia lagi panjang lagi. tapi ada perkataan freddiediana sebab campur nama diana dan husband ia. nama indonesia tak perlu nama bapak so nama dia ruiii something something dan tambah dengan freddiediana. dah cucu aku sendiri jarang jumpa aku. aku kenalah tumpang anak orang. kesiankan.







Dah sekian untuk pagi ini.
Semalam ada typhoon di Korea.
So satu hari suntuk hujan jek di Mohyeon.






Korea

***