September 28, 2012

Mereka Berpura-pura?

.
.
.
Mereka di sini agak terkejut.
3 Profesor Korea department aku.
Malah, lebih kecewa dari terkejut.
Atau mereka berpura-pura.
Antara itu.
Bila dapat tahu.
Aku akan pulang tahun depan.


Mereka sangka aku suka di sini.
Mereka sangka aku akan tambah setahun lagi.
Dalam hati aku.
Ada ke Visiting Professor sampai dua tahun?
Abaikan dalam hati aku tu.


Maka tadi.
Head of department call aku.
Aku kat rumah kot.
Jumaatkan aku cuti.


So dia minta aku recomendkan sorang ganti aku.
Tapi syaratnya.
Orang itu mestilah seperti aku.
Dalam hati aku.
Ada ke orang tua comel seperti aku ni?
Abaikan dalam hati aku tu lagi.
Perasan punya hati.
Ceh.


Maka aku pun jalankan amanah cari orang seperti aku.
Untuk direcomendkan.
Susah kerja nak recomend ni.










Orang tua seperti aku?







Kohreana


****