January 6, 2013

Lunch dengan Student Korea - Photos

.
.
.
jap mentara aku ingat. Park ji-hyun, heo ah-ream, yoo soo-hee. bulan depan aku lupa dah nama dia orang ni

ah-ram ni comel dah kecik je.

ji-hyun ni pandai english gak ni

so-hee ni rajin bergaya

meja aku yang seafood tapi aku tak lalu nak makan. so aku makan salad je

dong-hwan ni akan masuk army bulan 2 ni. so dia tengah syahdu



Actually keluar ni sebab aku nak ke klinik. Aku kan jatuh ritu so sakit aku tak hilang2 hingga berminggu-minggu lamanya. Budak2 ni keluar dengan aku tapi bila dah sampai klinik, aku suruh dia orang balik. Itu pun, dia orang ni hantar aku ke klinik. Takut aku tak sampai katanya. 




Lepas keluar results, Ah-ram, Soo-hee dan Dong-hwan je yang rajin email aku dan cakap terima kasih sebab dapat gred tu. Ji-hyun dah hilang kat kampung dia. 




Ni student HUFS. Now aku deal with staf samsung. Jadi, semua orang dewasa. 






***