January 3, 2013

Bersama Profesor Brazil dan Ireland (Photos)

.
.
.
Profesor dari Brazil. muda belia je dia ni. by the way, aku belajar satu dari dia. kalau jumpa, kita akan kata hi atau hello tapi dalam bahasa brazil, kita kena cakap oiii (jawab kau kena oii pepagi butakan)

profesor dari Ireland. fuhh, suddenly rindu kat Ireland. not. bukan rindu limerick tempat ramai polish tu tapi rindu kat cliff of moher. orang irish memang best dengar kalau dia orang cakap. sebijik macam westlife favourite along tu.


Ada lagi gambar dengan profesor lain, tapi aku tak jumpa. Ceh. Aku sempat ambik gambar dengan dia orang ni  sebelum aku dah tak pergi ke fakulti dah. Since aku dah mula kena ajar staf samsung yang kaya raya tu. Cis. bukan saja staf tu akan dapat gaji 10 juta won sebulan masa di Malaysia nanti, tapi dia orang cuma berjalan dan berholiday selama setahun with gaji buta ok. Adakah cemburu kat dia orang tu? Op koz! Aku yang penat bagai nak giler mendaki gunung tiap pagi, kau dapat gaji buta 10juta won.



Dah janji dengan Profesor dari Ireland tu, akan jumpa di Malaysia. Dia rajin ke Malaysia. Main rugby katanya. So kena bawak bodyguard aku yang kaki rugby tu. Boleh friendly match nanti. Bukan aku. Tapi bodyguard aku!





Anak buah aku akan singgah rumah hari ni. Abang aku dah teks aku semalam. Ya, dia teks dalam lima perkataan kot. Orang lelaki ni tak reti nak berteks gamaknya. So aku dah masak untuk anak buah aku tu. Dia nak datang bertiga katanya. Harap tak jem jalan nanti. 







***