January 17, 2013

Lunch at E-Mart Korean Cuisine - photos

.
.
.

Aku dan Song pergi ke Emart. actually nak makan kat restoran di Mohyeon je tapi macam tak best so aku ajak song ke emart di gwangju. dia pun first time sampai ke gwangju.

mentara tunggu makanan siap, aku pun bacalah nama kedai2 ni which yang sampai sudah aku tak tahu mender

ni song punya. aku dah pernah makan ni. memang best. normal korean cuisine with side dishes

ni pun aku dah pernah makan ritu. aku punya kali ni. ada ikan kering yang dibuat sambal. aku suka sup gwenjang

kami pun share ikan dan telur tu sebab yang lain tu sama jek

singgah kat emart jap. konon nak cari telur ikan tapi tak jumpa. bapak punya ketam tu

opkoz nak cari cheese favourite masa kat uk tapi tak jumpalah pulak. cheese yang aku selalu makan dengan biskut masin tu. dah tak ingat cheese apa. hishh

ni yang malas nak kopek udang ni, terus beli yang dah siap kopek


song pulak kenalkan aku dengan segala mak nenek ni. memang best betul. isi ikan, lala or kepah sambal dan macam2 lagi. slurupppp

lain kali dah tahu apa mender ni so boleh beli

lala atau kepah sambal. yay


sides dishes yang dah siap untuk di makan je
aku beli gak lah sotong ni. tapi hingga hari ni tak masak lagi pun. ceh

dah kenyang, kami pun balik. barang kemain banyak beli kat emart tadi. tapi entah rajin nak masak entah tidak






Habis jua satu hari ni. Balik dah kenyang. So aku pun ukurkan lantai panas di ruang tamu ni. Memang macam ular sawa pulak. Dah kenyang kena baring.






Aku nak pergi kerja dah ni.







P/S Ritu aku ada tulis dalam blog ni yang aku akan update tiap hari hingga aku balik Malaysia, tapi aku tipu sebenarnya. haha. Memang tak kelakar. Dah dua hari tak sempat nak buka blog sebab ada tamu di rumah so grandma busy ye!


***