December 16, 2010

Meadow Hall



Nilah kali kedua aku ke Meadow Hall di Sheffield. Kononnya terkenal satu UK Meadow Hall tu! Ye ke? Sekali pandang macam Jusco, dua kali pandang macam Jusco jugak. Memang besar. Kedai semua macam KLCC or even macam kat Mid Valley or kat Jusco or even Alamanda. Best jugaklah. Tapi semalam tu memang ramai sangat orang. Kan Christmas. Aku ni memang tak gemar bab ramai orang. Rimas. Sebab tulah aku tak suka pergi KL. Kalau shopping, pergi Mines atau Alamanda sudah. Paling susah pun I would rather pergi ke Mahkota Parade or Seremban Parade. Taklah ramai sangat orang. Bukan aku allergic dengan orang ramai, tapi aku rasa nak pilih barang berebut tu yang aku tak larat nak buat. Nak beratur untuk bayar pun aku dah stress. Tapi J-card day Jusco tu aku pergi pulak. Hmmm, aku suka pergi sushi king bila ada J-card day sebab ada offer (macamlah ada beza bila tak ada J-card day tu. ceh). Anyways, tak beli apa pun. Tamu aku beli banyak. Aku pergi situ pun sebab tamu aku nak singgah. So balik aku sudah sakit segala. Dah orang tua yang jalan, memanglah sakit merata. Memang tak boleh bawak lagi dah diri aku ni! Balik telan ubat dan tidur bukan main susah sebab sakit yang amat!




Radford Grove Lane, Nottingham.


****