December 1, 2010

Cuti


Seperti biasa, aku bangun dulu pepagi buta ni. Aku akan tarik langsir dan tengok berapa banyak snow dah turun malam tadi. Well, memang banyak pun sebab aku sendiri tak nampak kereta hijau aku tu. So setelah selesai semua urusan, aku pun turun dan onkan laptop sebab si Alim sudah pesan supaya tengok dalam website sekolah dia.

website sekolah alim. klik bagi nampak jelas.

So aku pun jerit kat dia yang berada di atas supaya sambung semula tidur tapi dia tak nak lah pulak. So dia pun turun dan apa lagi, cartoon network berkumandang dan akan berkumandang hingga ke malam nanti. Arghhh! 


Si Widad pulak, memang tak ada kelas setiap rabu so dia sememangnya cuti. Lagi pun dia sibuk berskype dengan kawan dia di Malaysia malam tadi (kawan dia tak tidur ke?). 





Radford Grove Lane, Nottingham yang beku!

***