September 22, 2010

Oleh

Nottingham, United Kingdom.


Since tak boleh nak tidur, aku pun onkan facebook. Maka terjumpalah aku dengan kawan sekolah aku dari Convent Kajang. Mula tu tak hengat dia siapa, tapi lepas tiga jam online, baru aku ingat. Nampak sangat aku ni lemah dalam ingatan. Bukan hilang ingatan. 

So, tengok gambar dia. Yeong Mee Leng. Dia suka kawan dengan pelajar Melayu je dulu. Aku ingatkan dia akan kawin dengan orang Melayu tapi tadi aku tengok dia kawin dengan Cina. So mungkin anak dia akan kawin dengan orang Melayu kot. Ok, enough said. So, I was really thrilled though I just felt so malu kalau ada reunion. Aku ni pemalu (konon). Kalau reunion, mesti liat nak pergi. Kena ubah ni, perlu jumpa orang juga satu hari nanti. Jumpa satu lagi junior di Convent, Mala. Hmm, thanks to Rozi yang membuka peluang untuk aku jumpa ramai orang. 

By the way, Rozi dan Yusni kawan sekolah aku, dah pencen. Kenapa cepat sangat? Kenapa aku masih bekerja lagi?

Jawab sekarang!

Esok aku akan cari ubat tidur dan jumpa orang. 

***