September 8, 2010

Bukan - 107

Bukan di Limerick, Ireland.

Kalau aku kelip mata dua tiga kali pun aku masih tak percaya yang aku bukan berada di Limerick, Ireland. Aku kat Travelodge Hotel. Bukan di Galway, Ireland. Bukan jua di Malaysia. Eh, Malaysia ada Travelodge ke? Ye, aku berada di Nottingham, United Kingdom. Aku pulang ke kampung untuk beraya sakan. Aku beraya kat sini dengan harapan, Miezi akan datang jengah aku sebelum dia balik Malaysia. Tapi, aku masih belum cari rumah sewa lagi. Rumah aku sendiri orang dah sewa so aku tak mahu kacau. Aku sendiri kena sewa rumah. Weirdo! So, am hunting. hopefully by this raya, I will raya with and in a house and not in a Travelodge. 

Really miss Nottingham. Dah lima tahun tak balik sini and nampak macam lain banyak.

Maisa, Aiman, dan Muhammad dah melompat sakan sebab kami berada di kampung Notts. Miza dan Lana, sila weep sekali.