June 19, 2013

Nomic

.
.
.


Aku ni janji je nak tulis paper tapi hingga kini masih tak kesampaian. Entah apa yang aku tunggu tapi sebagai alasan, tangan dan bahu aku sakit sebab ergonomic tak betul sebab bekerja di tempat dan kedudukan yang salah. Aku letak laptop atas meja makan kot.


Apakah itu ergonomic?

ni yang aku tak ada. namapun menaip di dining table.




Bila pulak aku guna PC kat rumah. Aku guna Macbookpero hokey. Sila eja, p-e-r-o. Ceh, takabur kau ye, DrNotts. Dahlah tak reti nak guna Mac tu, pandai je nak bermegah. Hilang pahala kau! Jap, nak tukar gambar.


nilah lebih baik walaupun aku tak guna pun flat screen di rumah. 


Alasan seterusnya untuk tidak menulis paper lagi buat masa ini, ialah, makanan banyak dalam fridge maka makan lebih utama dari buat kerja. huahuahua. Mana nak turun 2kg kelmarin tu.



So now, bahu dan lengan aku sakit. Sebab salahkan laptop dalam kedudukan yang tidak baik. Duduk pun tak semenggah. Itu yang sakit je memanjang. Kalau kat Korea ada befren si DrHanseul. Bolehlah dia ubatkan.


Rindu Hanseul.





Dah.




gambar google.


***