June 13, 2013

Ariani

.
.
.
Ariani oh ariani.


Actually dah beberapa kali aku singgah di Ariani. Tapi masih tak kesampaian tanganku mencapai tudung untuk dibeli. Mahal kot! Kalau ikut harga Korean won, sehelai jatuh 100,000 won. Memang kedu kejap kalau nak beli tudung ariani ni.


Tapi bulan lepas aku terjerat. Hebat sampai terjerat ye. Aku beli 5 helai tudung ariani. 5 ke 6? Kena cari balik mana aku letak ni. 


Just plain color je pun. Aku ni susah nak pakai bunga2. Maklumkan dah kategori nenek. Kenalah sedar diri. Maka ambillah segala color yang menampakan ketuaan aku. Taklah mahal mana. Seratus lebih je pun untuk sehelai. Dapat lak platinum card so dapatlah diskaun 30%. Lagi murahlah gamaknya sehelai tudung tu. Nanti kena beli lagi ni. 



Maka.



Aku nak jadi model ganti Wardina.




***