June 29, 2013

Kerja Mak Cik Tipah Pada Hari Sabtu Yakni Jual Tudung

.
.
.


Biasanya tak ada orang akan update blog pada hujung minggu. Maklumlah, hujung minggu dihabiskan dengan perkara yang lebih berfaedah dari ini. Arghhh, maknanya blog tak berfaedah ke? Apakah.


Hari ni seperti biasa, akan hantar kanaks ke kelas Korea di Sunway. Lepas tu terasa nak makan ikan bakar. Kenalah cari restorante yang sedap dari Seoul Garden. Yup, aku tak mimpi Seoul Garden malam tadi. Nasib baik. Phew. 


Hari ni juga kena beli groceries. Sebab banyak barang dah habis walaupun ayam mentah penuh freezer lagi. Ya, aku sangat malas bab masak ni. Tapikan, Malaysia sorga fast food dan kedai makan yang sedap2. Tak masak pun tak apa sebab still domot (tembam).


Lega dah siap reviewkan dua article dari dua international journal. Hari ni  pulak, aku kena habiskan translate document dari Muzium. Ya, aku kerja muzium pulak. Itu belum lagi nak translate tentang pengawaten mummy. Terus tak tidur malam aku lepas tu. Kalau sebijik Jasper, aku rela translate semua mummy.






Dah.



***