June 2, 2011

Rasanya Barrie Akan Marah Tak Kalau Aku Pulang Ke Malaya?



Actually aku masih belum bagi tau Barrie yang aku akan pulang ke Malaya. Dia ingat aku akan balik bulan September ni. Barrie Gunter ni ialah Professor di Uni of Leicester. Dean for school aku tu. OK fine. Aku akan email dia nanti. Akan bagi tau dia, jika ke Malaya lagi bila-bila, silalah contact aku. Aku boleh suruh abang aku beri dia tour round Malaya. Tapi Barrie suka Langkawi saja. Tempat lain dia tak berapa kenal sangat. Aku sudah cadangkan Perhentian pada dia. Tapi entahlah, mungkin tahun lain dia akan datang kot. Barrie ke Malaya awal tahun ritu. Cuti di Langkawi selama sebulan. Mak ai, sebulan cuti tu. Boleh hitam legam balik UK. 



Tapi as being boss aku di Leicester uni tu, aku rasa dia memang sangat profesional. Memang dia layan aku macam semua staf yang lain. Tak kisahlah kulit aku lain dari mereka. Boleh salute sama kamulah Barrie. 








Radford Grove Lane, Nottingham.

***