June 24, 2011

Biolkah Aku?



14 June 2011. Selasa. Di Office.



DVD player di office aku sudah rosak. So amat payah untuk aku menonton bila aku bosan (joget pun sudah buat!). Oleh itu, aku bawa DVD player dari bilik aku di rumah. Aku pun dengan semangat kental, telah cuba menggantikan dvd player di office itu (tanpa bantuan orang lain. Macamlah ada orang lainkan!). 



Sambil aku memasang wire yang berwarna-warni itu (buat sambil duduk), aku pun cuba pusingkan TV dengan jayanya. Apa yang jaya! 




TV jatuh atas kepala aku weh. Dahlah TV ni jenis old school. Besar gedabak. Kalau jatuh kat jari kaki, memang putus semua. 




Maka, TV terhempap atas kepala aku dan terus ke batang hidung aku. Heh! Biol kejap.  Dengan termengah-mengah dan pening sebab sakit, aku berjaya juga membetulkan kedudukan TV tersebut. Maka dua benjol di dahi dan batang hidung aku berdarah. OK, belum patah lagi batang hidung aku tu. 




Hingga kini, benjol ada lagi. Batang hidung sakit lagi. 





Kesimpulan insiden yang memang disangka ini, aku haruslah berwaspada apabila mengira duit sen yang bertaburan di dalam laci office. 




****