June 12, 2011

At London Luton and Stansted Airport- 11 June 2011


































Kami sampai awal di Stansted Airport. Sempat sarapan pagi. Tapi check ini buka lambat. So bila dah buka, kami pun terus beratur. Yup, seperti berada di Malaya sebab punya ramai orang Malaya. Cuti-cuti Malaya kot. Terjumpa juga kawan kolej aku yang holiday di Scandinavia dan di London. Tak sempat berbual panjang. 



Nasib baik barang semua lepas walaupun ada barang aku kena buang di airport sebab terlebih berat. Kesian pada seluar jeans aku yang kena buang itu. Uhuk! Kena buang hampir 10kg. Since banyak urusan pembuangan di kaunter check in maka kami bertiga ni terlambat. Maka berlarilah kami naik train dan ke kapal terbang tu. Memang merah muka Widad dan Alim kerana terpaksa berlari. Aku? Aku penat juga berjalan cepat walaupun aku memang tak pegang beg yang berat tu pun. 


By the way, dalam salah satu gambar di atas adalah gambar Alim sedang pegang payung. Yup, payung yang dibeli dari Nottingham. Payung yang dibawa masuk dalam kapal terbang. Payung yang dibeli dengan harga 3 pound semasa autumn tahun lepas. Payung yang tertulis perkataan I LOVE RAIN. Bagi aku RAIN itu bukanlah hujan tapi ialah RAIN yang bermata sepet dan namja chinggu Aliaa. Muahahahhahahha!







Stansted Airport, London

***