June 2, 2011

Aku Berhenti Menulis Seketika


Aku sudah berhenti menulis artikel untuk journal sejak sebulan sudah. The last paper aku tulis ialah pada bulan lepas. Itu pun dateline hujung bulan Mei ni. Tapi aku sudah hantar lama dah. Hopefully diterima. So untuk tahun ni, aku rasa cukuplah journal aku. Ada tujuh paper yang sudah aku submit for publication. Lima sudah diterima, reviewed and amended for publication. Dua masih lagi sedang review dan aku masih menunggu untuk buat amendment. Paper untuk dibentangkan di conference di Brunei bulan September ni pun sudah siap hantar. Cuma nak present aje. Eh, tiket ke Brunei sudah belikah?




So aku bolehlah cuti menulis hingga akhir tahun ni.






Pergi Bandung jom, anak-anak! Aaahh, aku nak pergi dalam Malaya je. Penang jom!







Radford Grove Lane, Nottingham.

***