February 28, 2011

Thesis Submission



Seorang lagi student PhD aku telah mengemail aku dan inform aku yang dia sudah pun submit thesis. So sekarang sedang tunggu untuk tarikh viva. Lagi dua bulan ler tu. Sempat ke aku hadir viva dia nanti? Semua student yang aku cerita dalam blog ni, aku yang jadi supervisor number one. Kalau jadi supervisor number 2 or 3, memang aku tak cerita sebab biarlah supervisor number 1 dia yang ceritakan. Kang hilang thunder pulak! So aku amat berbangga dengan student ini kerana dia amatlah rajin. Tahniah kerana sudah berjaya submit dan tahniah juga kerana tahan sabar dengan aku yang banyak songeh jugak as a supervisor. Anyways, aku tetap doakan student aku ni peroleh pangkat dr tahun ni jugak. Sebab senang konvo tu nanti, aku tempat sehelai je baju untuk semua student aku yang grad tu!



Radford Grove Lane, Nottingham

***