February 16, 2011

Itulah Aku Dah Cakap!



OK aku mengaku. Malam tadi aku tak boleh nak tidur. Entah kenapa! Rasa macam sejuk so pasang heater full blast. Pastu tercekik sebab terlalu kering. Still tak nak matikan heater tu sebab sejuk. Sampai ke pagi, tekak kering walaupun dah letak air satu mangkuk kat tepi heater tu. Pokoknya, aku kena keluar hari ni ikut si Aliaa sebab dia nak shopping barang. Apa kena budak ni nak shopping je. Kat Malaysia tak leh shopping ke! Aku ni bukan tak suka shopping, aku cuma tak suka nak keluar pakai jaket tebal dan nampak terlalu belon. Cuaca pulak sejuk2 tak manja langsung. Sure hidung aku tersumbat lagi. By the way, selsema dari minggu lepas masih lagi aku tanggung. Dah nak masuk minggu kedua ni. Setiap malam telan actifed plus cough syrup. Memang boleh buat aku pengsan tu, John! So malam tadi , walaupun seketika aku dapat tidur, sempat juga aku bermimpi, kami empat beranak melarikan diri dari satu kawasan yang ramai orang. Siap naik gunung turun gunung lagi. Akhirnya, semua jalan dah diturap! What the Hull!










Radford Grove Lane, Nottingham.

***