February 14, 2011

Aku Gumbira Hari Ini!



Syukur Alhamdullillah! Seorang lagi student PhD aku telah lulus viva pagi tadi waktu Malaysia. So bangun je dari tidur di sini, aku baca email which dia bagi tau yang dah pun lepas viva with just minor correction. Sure siap  correction dalam masa seminggu je tu pun. Tahniah to my student yang sangatlah gigih dan cekap ini. Aku bangga betul ni! Bergelar DR juga akhirnya student aku tu.



Tahniah sekali lagi DR. Nanti aku reveal nama dia setelah dia submit correction tu. Tahun ni memang sah kena tempah baju. Aku yang pakai baju baru hokey! Dah dua student akan naik pentas tahun ni. Tahun lepas aku tak boleh hadir convo student aku yang lain sebab aku di Ireland masa tu. So tahun ni sudah pasti aku hingin pergi.


Ada satu lagi student PhD dan dua Masters sedang tunggu untuk viva tahun ni! InsyaAllah, viva tahun ni jugak kot!


Yahhhh, aku gumbira dan bersyukur sangat-sangat!





Radford Grove Lane, Nottingham yang tersengih hingga ke telinga!

***