February 28, 2011

Reunion Ke?


Sambil tengok facebook, tengok je ok sebab aku jarang tinggalkan comment di wall, cuma tinggalkan gambar je kot! Aku suka jugak tengok rakan fb aku buat reunion bersama rakan sekolah menengah or rendah. Aku sebenarnya agak ketinggalan bab reunion ni sebab aku tak pernah pergi satu reunion pun. Ye hencik! Memang aku tak pernah langsung. Aku ni amatlah pemalu orangnya, jika ada reunion belum tentu aku akan hadir. Sifat pemalu aku ni (sila loya) terbawa2 hingga kini. Aku rasa amat rugi tak berjumpa dengan rakan sekolah, bukan gitu? Tapi aku ni bukan menonjol sangat masa sekolah pun. So mungkin sebab itu aku ni malu nak hadir. Kalau setakat jumpa rakan sekolah one to one, bolehlah. Kalau nak jumpa ramai macam dalam 20 orang or more, memang sah aku akan duduk di tepi dinding sambil makan kuaci!





Radford Grove Lane, Nottingham yang mungkin akan hadir reunion juga satu hari nanti!


***