January 25, 2011

Widad Turun 3kg!



Aku hampir tidak percaya. Budak ni aka si Widad, telah mogok tak mahu makan nasi setelah perasan yang seluar jeans dia ketat dan makan pasta or spagetti sebagai pengganti. Tapi aku cakap, makan mesti makan, jangan jadi macam kawan dia lak kang. Memang aku bagi pelempang kang! So, setelah dua minggu tidak menyentuh nasi, dia turun 3kg. woot woot! Aku yang tengok dia hari-hari pun, nampak dia agak susut sikit. Dahlah kat sini, cadbury tu macam syurga dunia so aku telah tidak membeli cadbury tersebut dan digantikan dengan wafer biscuits which yang aku rasa serupa je calorinya! Tak apalah sekurang-kurangnya dia rasa ringin sikit bila nak main roller blade dengan si Alim nanti. Or even naik gondola kat Venice nanti, taklah senget sebelah pulak nanti! Bagi aku, ok je aku tengok sebab dah genetic keluarga aku semua comel belaka!




Radford Grove Lane, Nottingham.

***