January 8, 2011

Hari Link Sedunia!




Aku amat terkejut atau yang ketinggalan, di mana satu remaja ni pandai memasak. Remaja ok! Anak aku si Widad yang remaja tu pun cuma pandai masak nasi dan goreng telur sahaja. Masa aku remaja dulu pun, aku tak pandai masak sebegitu. Setakat masak nasi, sambal sotong, kari sotong, udang sambal, ikan goreng dan apa sahaja yang mudah, aku pandailah. Tapi kalau nak masak yang pelik-pelik ala-ala hotel, memang aku tak pandai. Hingga kini kot! So aku cukup kagum dengan Nabila ini. Silalah tengok dia masak. Boleh rasa insaf seketika! hahahha. Lurpak dan Ribbon and Circus, sila insaf sekarang! or not! Bukankah mereka berdua ini pandai masak?? Atau adakah gambar masakan really semua gambar ok yang mereka ambil itu dapat melelehkan air liur bila melihat?  For me, memang aku tempting bila tengok! Pandailah tukan! Aku yang dah tua ni, masih tak insaf lagi bab makan di semua kedai di Malaysia. Aku tolong orang berniaga tu dapat untung ok! Alasan cukup baik!  So Aliaa, sila belajar dari remaja ini!  So Miezi, ini ialah cerita golongan wanita dan gadis seMalaya yang pandai dan hampir pandai masak! Just to let you know, you know!


To Nabila, Well done! Nanti Auntie balik Malaysia, boleh jenguk Nabila with the food of course!





Kenapa banyak link hari ini. Hari link sedunia ke?





Radford Grove Lane, Nottingham.

***