January 15, 2011

Random Photos City of Nottingham


Oleh kerana dah dua minggu tak keluar (keluar sekali di antaranya), aku terasa seperti, fresh air ni bagus. Baru berjalan 5 minit, kaki aku sudah sakit. Apakah aku perlu sedar diri yang aku dah sampai umur 25 tahun ini! hehheheeh. Muda dari si Aliaa pulak aku ni! Ceh. 

Aku pun ambil gambar sebab nak test bateri baru.


snow shower minggu lepas

snow shower kat backyard

ingat nak keluar bergambar tapi aku seorang diri di rumah

lebat jugaklah snow pagi tu tapi sejam je kot



aku buka tingkap pagi tadi supaya fresh air satu rumah

ini bukan minat aku pun

hala ke nottingham castle

kereta punto aku yang ala-ala rupa hummer (dalam mimpi aku)

traveloge tu yang kami tidur masa baru sampai di notts ritu. bila malam je bau curry dari chutney

what cha doing? walkabout!
aku benci kedai ni! sangat benci
jom berenang di longkang ini!
kan nampak best tu dari dekat!

the square, the clock, at the city of notts

deretan kedai yang memang pengsan kalau singgah

aku suka juga membeli di debenham

natwest. aku ada akaun sini gak

upper parliment street

aku setia pada santander though!


saper pulak yang sakit di tengah-tengah city ni?

tandas di mana ek?

hala dari superdrug dan victoria centre


hala ke square from santander baru

to victoria centre

cucuk duit untuk aku sekali

The bank from below

From Zara to belakang Broadmash centre

buang tatto anyone?

sedang piket di tengah-tengah square

jadi muda mudi ni memang seronok ye. yang pakai tutu hijau tu lelaki

naik teksi ni mahal gilos. extra 2 pound dari teksi biasa

nak ke Nero beli kopi




Radford Grove Lane, Nottingham.


***