February 4, 2013

Snow Again

.
.
.
Bangun pukul 5 pagi tadi, aku jenguk di luar. Yup. Snow turun lagi. Walaupun tak lebat (entah macamana aku tahu tak lebat sebab salji turun masa aku tidur), aku rasa aku takkan jatuh teruk hari ni dan hari seterusnya. 

Since aku cuma ada 3 kasut di Korea ni which yang orang lain ada sekurang2nya 12 kasut untuk semua musim, aku rasa hari ni aku akan pakai kasut yang tak boleh tembus salji tu. Walaupun memang tak selesa langsung kasut tu pada aku, aku tetap akan pakai sebab nanti, kalau pakai kasut camper dan clark boot tu, setokin akan basah dan satu hari akan sejuk di kelas nanti. 

Nah, gambar aku ambil pagi ni.


kalau memalam, tak boleh nak amati sangat kawasan hutan di keliling apartment ni. mana tau ternampak pulak perempuan berambut panjang berbaju putih dan berdiri tegak sambil memandang ke bawah. bukan apa, perempuan tu lupa bawak payung masa snow so jadi putih sebab dek snow tu








Hari ni aku kerja yar!




***