February 19, 2013

Sashimi di Korea - Photos

.
.
.
Ni gambar kami makan sashimi semalam.

salmon. tapi di sushi king lagi sedap salmonnya. kenapa ek?

ikan ni sedap juga tapi ada mereka ni bagi tau nama ikan, aku dah lupa

ni pun aku dah lupa. tapi aku tak suka ikan ni. tak sedap

mestilah makan ala-ala korea. bungkus jangan tak bungkus

sup kicap. sedap juga

yang ni sangatlah keras. macam makan ais batu. sangat tak sedap. tapi mahal betul. satu tu, 10,000 won. so masukkan dalam sup pedas baru lembut sikit

aku suka seaweed ni. first time rasa. biasanya seaweed hitam dan kering tapi yang ni kenyal2

ni dari seekor kepah besar tu. best jugaklah.

aku mestilah nak makan nasikan.

tulang yang dari sashimi tu, dibuat sup

kimchi ni pun ok juga rasanya

ni bekas tadi tu. kepah besar





Dah.

***