February 26, 2013

Kanaks in Korea

.
.
.
Along, Aiman, Miza, Lana dan Alim dah sampai minggu lepas. Maka, kami pun berjalan sakan hingga tak ingat yang aku ni bukan larat tapi laratkan jugak. Bila lagi nak jalan sebab lepas ni, memang aku tak jalan dah. Say no way to public transport! Not even nak exercise berjalan which yang langsung aku tak pernah buat di Malaya. Manalah nak sihatkan. 

Lepas ni, naik kereta dari pintu rumah hingga ke pintu opis. Kalau boleh nak drive through je kalau nak lunch or dinner. Memang melampau!. Tapi apakan daya, kenalah nak manjakan diri ni or in other words, Malaya panas dan nanti muka naik pigmentation lagi. Apakah!


Well, to cut short, kami pergi ke,

1. Lotte World
2. Nami Island (aku dah sampai 4 kali, entah, aku pun tak tahu apa motif pergi banyak kali ni)
3. Ke Seoul. All the so-called-pasar siang and pasar malam area aka Myungdong, Namdaemon and tak mahu pergi Dongdaemun.
4. Singgah Hoehyeon underground shopping dah 2 kali sebab membeli souvenir dan dapat free sama banyak dengan membeli. 
5. Gwangju beli barang dan lunch sekali di situ.
6. Hello Kitty Cafe di Hongdae

Tak boleh sangat nak berjalan untuk sight seeing sebab budak tomei tu resah bila naik bas. Maka dia pun menangis sampai suara serak sepanjang dari Yongin ke Seoul. Jawab kau!


Sudah beli kiriman dan amanah orang dari Malaya. 

1. Duit lama
2. Faceshop, skinfood, etude house etc
3. Baju I love Korea
4. Setokin Idol
5. Keychain etc

Fuhh, lega dah selesai beli semua barang amanah tu. Lepas ni barulah nak fikir beli barang kitakan. Eh, cukup ke muatan beg tu?





Dah.




***