May 14, 2012

Sabtu Di Insadong

.
.
.
Kalau ikutkan movie Insadong Scandal.
Akan berjumpa dengan Kim Rae-won di Insadong.
Dalam movie tu memang cantik Insadong.
So teruja nak pergi.
Widad bawa aku ke Insadong pada hari Sabtu kelmarin.

Tengok gambar jelah weh.
Penat nak menaip ni.
Pagi buta ni kot!

siapalah pakai topi ajumma ni. kena pakai topi sebab panas. topi ni boleh gulung ye tuan-tuan. nanti kena beli untuk along ni

beg buatan sendiri

semua ni dia orang buat sendiri gak

nasib baik aku tak minat benda ni

memang kreatif buatan sendiri ni

copper
 
orang ni buat sendiri buku nota tu. 1000 won je pun
aku suka ni. dari sudu hingga ke mangkuk adalah kayu. cantik tu

suddenly teringat kat melaka. ada jual mender ni

berguna pakai mask ni bila winter. tapi aku belum sanggup nak pakai mask kucing

handbag dan kasut you all. ada selendang lagi

macam kat pasar malam di vista je ni

orang ni buat sendiri sepit rambut ni

tak, aku tak beli souvenir ni. beli sendiri yarr
segala mak nenek kipas pun ada

wallet kain biasa or sutera

tak. aku tak beli kipas tu pun

gambar dan kad tradisional korea

memang mangkuk hayun betul

macam pasar malam ek. semua tudung ada. tapi banyak tudung ni untuk selendang leher. kecik
beg ni cantik jugak. berbunga you all. still aku tak beli pun

ramai gilos kat insadong ni



semua orang lalu akan baca nama kedai ni. aku pun tak tahu kenapa. kau baca?

setokin segala pattern

segala macam rantai yang dibuat sendiri.

keropok beras. widad tak nak pulak keropok ni.



Lepas tu, aku penat.
Dah jalan dengan orang tua.
Memanglah kena sekejap je.
Pastu kami pun pulang dengan jayanya.




Seoul, Korea.

***