May 17, 2012

Apa Kena Student Aku Ni

.
.
.
Gi suksa (asrama student) adakan festival.
Dua hari.
Sejak selasa dan semalam, rabu.
Ada jual makanan dan semalam pulak ada clubbing.
Ha'ah, clubbing di dewan makan.

Aku tanya student semalam.
Dia kata kalau aku nak pergi clubbing.
Kena pakai baju merah.
Naik gaklah kening aku bila dia ajak.
Tak mainlah clubbing mabbing ni.

So masa nak mula kelas.
Aku kira student.
Macam kurang je.
Aku tanya mana pergi Kihoon.
Semua cakap dia sakit.

Aku heran gak sebab minggu lepas elok je.
Rupanya student cakap, Kihoon tengah sober.
Malam semalam Kihoon minum soju banyak.
Budak ni betullah.
Mabuk soju rupanya kau malam tadi ye.

Aku pun cakap kat student.
Kenapalah orang Korea ni suka sangat nak mabuk.
Dia orang tak jawab.
Sebab dia orang tak faham soalan aku.
Aku cakap laju kot.

Kesimpulan.
Festival dua hari tu dari 6.30 petang hingga 3 pagi.
Nilah masanya student lelaki memikat student perempuan.

Dah sekian.
Budak mabuk soju tu dapat kosong untuk peksa semalam.
Miahahahahhahah.




Seoul, Korea

***