May 22, 2012

Makanan Aku di Yongin

.
.
.
Actually di Korea ni.
Semua orang suka makan sayur.
Banyak dimakan sebagai ulam.
Banyak juga dicelur dan campur dengan minyak bijan.
Kalau lain pun.
Celur dan letak cili, minyak bijan dan bijan.
Sebab tulah kalau dihidangkan dengan lauk Korea.
Penuh meja.

aku suka sayur ni. makan mentah je. kalau kat TV ada tunjuk macamana nak petik sayur ni. actually sayur ni tumbuh liar. so ajumma akan kutip untuk dijual. kalau masuk dalam fridge pun seminggu, masih berderup-derup bila makan. slurppp

tak mahal pun. kiranya untuk seminggu oklah

aku masak ketam ros. makan dengan spaghetti. pastu aku letak je sayur ni. makan mentah.




Memang sedap.
Nanti aku ambik gambar sayur lain.
So far aku suka dua je.
Nama sayur?
Mullayo (tak tahu).



Burppppp!



Seoul, Korea.

***