February 16, 2012

The Wedding - Random Photos



Bella, Maisarah dan Nana (pengapit comel)

Muhammad and Alim


Besan baharu with DrNotts. Rendang kau DrNotts


Muhammad dan kawan-kawan dia dari college. Nasib baik ada mereka, boleh gak angkat tong

Aiman, Azidy (anak buah aku yang sulung) dan Ateh (abang aku yang tua setahun dari aku. hahah. this is going for life)

Datin Paduka Normala Abd Rahim (aka kakak aku yang sulung) with husband Abang Jamil (bukan sedara Kasim Selamat)

Dr Amir Hashim (aka my third brother) with wife, Kak Irene Susan Voon (mana itu baju kulung?)

DrNotts with Along. Comel lah tu

Grandma, Mak Long is being ridiculous. Uhuk, lojer! (She is a loser)

Can we have this baby, grandma? Pretty please.

DrNotts with Adjunct Professor Ir Amir Hisham Abd Rahim (Ateh) who is one year older. He is older than me. He is old. He is still old. He is so kurus and never eats rice. He is like a pillar. Heh

why are you not wearing baju kurung, you little kiddy!

we have to look down to look feminine. is that right, grandma?

can't you sit still, baby with white gown

lana, look into my eyes and tell me, 'grandma is cute'

muhammad dengan girlfriend dia. apa nama dia? something that ends with 'ra'. aku lupa weh

adik bongsu aku (Normarita Abd Rahim) bersama anak dia yang aku lupa juga nama. hissh. yang tengah tu boyfriend adik aku

anak aku juga yang baru bertunang dan aku sarung cincin tanya dia. dengan tunang dia. kau jangan tanya nama dia heh, aku sendiri tak hengat

anak buah aku dengan isteri dia. cucu sedara aku, norma summayah. nak pikat mak mertua kena letak nama norma



Tak perlu tidur, Ateh. Yang si EE tu pun (anak Ateh) pun nak tidur gak. Sebelah kiri tu Izzati, anak bongsu Ateh

Grandma, Uncle Alim stinks!

Yang tengah tu, isteri Ateh (Kak Zawiyah senior accountant di PROTON), sebelah kiri Kak Zawiyah ialah Syahirah, anak Ateh dan Kak Zawiyah. Sebelah kiri tu, anak buah Kak Zawiyah. 

Kate dan husband dia datang all the way from England untuk attend the wedding. Tak mengeluh panas sikit pun. Kena cari gambar kate yang lain sebab buruk benor rupa dia gini. Kate ni kawan sekolah Maisarah masa kat Bluecoat Technology college Nottingham. Kate ialah nurse. Eh, kau tak kerja ke Kate?







***