February 28, 2012

Mengapa Aku Di Korea

Lupa ingin menulis di sini.
Sebenarnya aku bekerja di Korea.
Ada offer bagus.
So aku ambil offer tu.
Bila lagi nak keluar negara.
Belah timur pulak tu.
Aku sendiri tak pernah ke sini.

So uni aku ni bagi aku semua kelengkapan.
Kecuali kereta.
Mengadalah kalau nak keretakan.
Drive belah kiri pulak tu.
Boleh accident lima kali kalau drive gitu.

Aku kerja setahun dulu.
Takut tak suka.
Takut tak boleh tahan.
Tapi so far, kerja sangat senang.
Kerja empat hari seminggu sahaja.


Budak universiti di sini sangat bergaya.
Ada sesiapa berminat nak jadikan orang Korea sebagai namja chinggu dan yoja chinggu.
Roger je aku.
Boleh aku kenalkan.
Tapi mereka memang bergaya.
Lain dari pelajar di UK.
Lain dari di Ireland.
Lain dari di Malaysia.
Mereka pentingkan gaya dan penampilan.
Macam pop idol Korea.




Soeul, Korea

***