November 19, 2010

Sila Beli

Dulu aku pernah cakap yang aku suka sangat Sharon Fruit aka Persimmon aka Pisang Kaki. So minggu lepas sudah habis ku makan sekali hadap! Tapi sekarang masih kemaruk, bagaimanakah?



Ini aku makan sekali je. Memang sedap. Kalah durian ye, John!



 Tapi kenalah potong dulu dan buang kulitnya! Yang tang hijau tu tak payah makan cuma boleh tanam je! Why?




 
Ni nampak macam manis je. Along, sila beli banyak ni kang!




Beli sekali mug ni kat ASDA. 'Engagement William and Kate' mug.  Tapi kena beli online. 5 pound je pun. Tapi kalau dua dah 10 pound. Boleh beli ayam berkilo2 tu! Baru announce kelmarin, mug dah keluar dari ASDA. Agaknya malam tadi pekerja kilang tak tidur semalaman. Kaya kau ASDA!



Aku pinjam semua gambar di atas kat google dan juga kat ASDA online.com. Aku rasa aku akan bahagia kalau dapat sharon fruit dari mangkuk mug ni!






Radford Grove Lane, Nottingham.


***