September 5, 2013

Restoran Jual Makanan Yang Sudah Berbau Busuk

.
.
.

Aku nak komen sikit pasal restoran ni. Semalam aku makan ikan bakar di bangi. Tempat yang aku selalu makan. Aku ambil ikan pari bakar. Seperti biasalah sebab selama ni aku memang akan ambil ikan pari je pun. Sekali ambil secubit aku dah bau lain macam. Tapi aku sangkakan tempoyak patin yang aku ambil yang berbau. Lepas lima kali ambil ikan pari tu, aku surrender sebab agak keras dan kering. Balik rumah, sakit perut. Cis. Takkan tempoyak patin sebab kanak 1 pun makan juga tapi dia tak sakit perut. So telahan aku ialah, ikan pari bakar tu. Samada ikan semalam atau ikan busuk. Sebab memang berbau busuk. Aku tu pun satu. Kenapa makan kalau dah berbau. Ishhhh. 


Berniaga makanan mestilah ikhlas. Itu amanah yang diberikan setelah membuka restoran. Berikan makanan yang baik dan masak dengan hati yang ikhlas. 



So bagaimana sekarang? Mogok 2 atau 3 bulan ke situ?





***