September 11, 2013

Bilik Aku DiKetuk Orang

.
.
.

Pagi ni meeting. Lepas tu aku ada urusan di pejabat pos. Yup, agreement jurnal belum bersain dan belum berpos. Asyik tangguh je. Hari ni rasa nak lunch something pedas, manis, something Melayu. Hmmm. Nope bukan ikan bakar kot sebab kata nak mogok dua hari ritu. Ke, sudah dua hari dah ni. wink*.



Student agak berkeliaran di fakulti. Cari bilik lecturer. Aku pulak jadi kaunter pertanyaan. heh. Sebab bilik aku ni sebelah dengan bilik pensyarah bahasa Melayu so ramailah student international cari. Oleh kerana dah lali tiap semester aku jadi kuanter pertanyaan (haha kuanter ni selalu disebut dek Along aka pensyarah engineering tu. anak saperlah tu), maka aku pun redhalah kalau dia orang ni tanya mana pensyarah sebelah sedangkan manalah aku nak tahu. Nasib baik aku layan. Kalau tak dah sure aku tutup pintu sambil tolak kerusi ke tepi. Motip.





***